상세 컨텐츠

본문 제목

I am sailing[Rod Stewart - Sailing]

스타/연예/영화

by 토담길 2012. 12. 10. 21:05

본문

 

 

I am sailing, I am sailing,
home again 'cross the sea.
I am sailing, stormy waters,
to be near you, to be free.

 

나는 항해하고 있어요. 나는 항해하고 있어요.

저 바다 너머 집을 다시 볼 수 있도록..

나는 험한 파도를 헤치며 항해 중입니다.

당신 곁에있으려구요.

자유로우려구요.


I am flying, I am flying,
like a bird 'cross the sky.
I am flying, passing high clouds,
to be with you, to be free.

 

나는 날고 있는 중입니다. 나는 날고 있는 중입니다.

새처럼, 하늘을 가로질러서요.

나는 날고 있답니다. 높은 구름을 지나면서요.

당신 곁에 잇으려구요.

자유로우려구요.

Can you hear me, can you hear me
thro' the dark night, far away,
I am dying, forever trying,
to be with you, who can say.

 

내 말이 들리나요? 내 말이 들리나요?

저 멀리 어두운 밤을 통하는,,

나는 죽어 가요. 영원히 도전하면서..

당신 곁에 있으려구요, 누가 말할 수 있나요..

Can you hear me, can you hear me,
thro' the dark night far away.

내 말이 들리나요? 내 말이 들리나요?

저 멀리 어두운 밤을 통하는,,

 

[Translated by 토담집 툇마루]

 

 

관련글 더보기