상세 컨텐츠

본문 제목

Simon Butterfly - Rain, rain, rain(동영상)

스타/연예/영화

by 토담길 2012. 7. 1. 15:48

본문

Simon Butterfly - Rain, rain, rain(동영상)

 

 

 

Simon Butterfly - Rain, rain, rain(가사)

 

Rain rain oh rain rain
Oh Rain rain la da da da da 
Oh rain rain la da da da da  

 

비야, 비야. 오, 비야, 비야~

오, 비야 비야,라 다 다 다 다 다

오, 비야 비야, 라 다 다 다 다


Oh rain rain since you went away
Oh rain rain beating down all day
Oh rain rain never seen such rain
Oh rain rain everything is rain

 

오, 비야 비야, 당신이 가버린 후부터 비가 오네요

오, 비야 비야, 하루종일 빗방물이 창밖을 때리고 있네요

오, 비야 비야, 그런 비는 본 적이 없어요

오, 비야 비야,, 모든게 비네요 

 

 

 

Lovers often fight but that’s not a quarrel
Making up will put it right, that’s the moral

 

연인들은 종종 싸우지만 그건 심한 싸움이 아니자나요

서로를 알아 간다는 건 맞는 것일 거고, 그것이 도덕적일테지요

 


When we parted that night you were mine
Did our hearts bring goodbye 
So lovers separate and hurt one another

 

그날밤 우리가 헤어질 때 당신은 나의 것이었고,

우리들 마음은 이별을 가져왔어요

그래서 연인들은 서로 헤어졌고, 상처를 주었죠..

 

I leave it all to fate and then they discover
They were alone and they still love the same
So they must start again

 

나는 모든 것을 운명에 맡겼고, 그 때 그들은 알았죠

그들은 혼자였고 아직까지 똑 같이 사랑한다는 것을요

그래서 그들은 다시 시작해야만 하는거지요

 

rain rain since my love has gone
Oh rain rain sun has never shone
Oh rain rain hear it beating down
Oh rain rain feel I’m gonna jump

 

오, 비야 비야, 나의 사랑하는 이가 가버린 후부터는 비만 오네요.

오,  비야 비야,  햇볕은본 적이 없어요

오, 비야 비야, 창 밖에  비는 후두둑 거리고..

오, 비야 비야, 펄쩍 뛸 지경이에요~


Oh RAIN RAIN wonder where you are
Oh rain rain never seen a star
Oh rain rain get a stump of string
Oh rain rain life is only rain

(Oh rain rain la la la la la)

 

오, 비야 비야, 당신이 어디에 있는지 모르겠네요

오, 비야 비야,  별도 본 적이 없어요

오, 비야 비야, (비에서) 삶의 그루터기를 찾았어요

오, 비야 비야, 인생은 오직 비라는 것을..

(외. 비야 비야, 라 라 라 라 라)

 


They will meet again I can’t live without you
Every dream I ever dream is about you
I shall know when I see your eyes shine
You will always be mine

 

그들은 다시 만날 것입니다. 나는 당신 없이는 살 수 없어요

내가 꿈꿨던 모든 것은 당신에 대한 것입니다.

나는 당신의 눈이 반짝일 때를 알 것 입니다

당신은 항상 나의 사랑테니까요

 

Oh rain rain since you went away
Oh rain rain beating down all day
Oh rain rain flooding through my brain
Oh rain rain driving me insane insane insane insane insane insane

 

오, 비야 비야, 당신이 나를 떠나간 후부터

오, 비야 비야, 하루종일 비가 창밖을 두드리네요 

오, 비야 비야, 나의 머릿속엔 온통 비가 넘쳐 흐르고 있네요

오, 비야, 비야, 비가 나를 바보로 만드는군요

 

Rain rain la la la la la yes yes yes
Rain rain la la la la la ooh rainnnnnn la la la la la
Oh Rain rain laaaaaaaaaaaaaaaaaaa oh rain rain la la la la la yes yes yes rain rain

 

비야 비야 라 라 라 라 라 네 네 네

비야 비야 라 라 라 라 라 오~ 비~ 라 라 라 라 라

오, 비야 비야, 라~~~ 오, 비야 비야 라 라 라 라 라 네 네 네 비야 비야~

관련글 더보기